لیفت با نخ

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ خاردار کاگ PDOجوانساز / دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیفت با نخ

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ خاردار کاگ PDOجوانساز / دکتر کاظم محقق 44219771-021

پی آر پی PRP مو


 

ریزش مو مردان و زنان را در هر سن و نژادی را تحت تأثیر قرار می دهد. افراد مجبور می شوند سالها ریزش مو را به عنوان بخشی از زندگی بپذیرند. هیچ درمان مقرون به صرفه و موثری برای حل مشکل در دسترس نبود.

امروزه گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که به شما کمک می کند ریزش مو به طور کامل کاهش یابد یا ریشه کن شود. پی آر پی برای ریزش مو یکی از درمان های موثر است. به شما کمک می کند تا موهای خود را در هر سنی نگه دارید.

درمان PRP برای ریزش مو

آیا به دنبال بهترین درمان PRP برای مشکل ریزش مو خود با هزینه مقرون به صرفه هستید؟ پس در مکان مناسب و در زمان مناسب قرار دارید. ما این بهترین راه حل طبیعی یک مرحله ای را برای خداحافظی با مشکلات ریزش مو ارائه می دهیم. ما در ابتدا علت مشکل ریزش مو را تشخیص داده و می یابیم که آیا شما کاندیدای واجد شرایط برای انجام پلاسما درمانی غنی از پلاکت هستید. پس از بحث درباره امکانات ، ما یک راه حل مناسب و مقرون به صرفه ارائه خواهیم داد. آنها بدون هیچ گونه عوارض جانبی 100٪ موفقیت نشان داده اند.

بنابراین ، بیایید ابتدا مزایای درمان PRP برای ریزش مو را با جزئیات بررسی کنیم تا اهمیت انجام این روش درمانی را در یک کلینیک پیچیده مانند ما درک کنید.

پی آر پیPRP  چیست؟

پلاسمای غنی از پلاکت معمولاً PRP نامیده می شود. خون ما از یک قسمت مایع یعنی پلاسما و همچنین سه جز ((گلبول های قرمز ، گلبول های سفید و پلاکت ها) تشکیل شده است. عملکرد پلاکت ها لخته شدن خون است. علاوه بر این ، پلاکت ها فاکتورهای رشد دارند که به بهبود سلول های آسیب دیده و بازسازی سلول های جدید کمک می کنند.

با حذف پلاسما از خون و غلظت آن می توان به پلاسمای غنی از پلاکت دست یافت.

پی آر پیPRP  درمانی چیست؟

PRP درمانی یکی از انواع درمان های احیا کننده است زیرا سلول های خونی خود بیمار را درگیر می کند. برخلاف سایر روشهای درمانی ، درمان PRP در مشکل ریزش مو با آسیب های پاشنه آرنج ، زانو ، ران و شانه به طور طبیعی و سریع استفاده می شود.

اصل درمان PRP بسیار ساده است. هنگامی که انگشت خود را می برید ، خونریزی مداوم خواهید داشت و به دنبال آن یک ساختار پوسته مانند در قسمت آسیب دیده ایجاد می شود. سلول های بهبود دهنده زیر پوسته خونریزی را متوقف کرده و قسمت آسیب دیده را مهر و موم می کنند. به همین ترتیب ، پلاسما درمانی غنی از پلاکت ، قسمت آسیب دیده را بررسی کرده و بدون کمک به سلولهای بهبود دهنده ، آنها را ترمیم می کند.

به دلیل جریان خون ناکافی ، قسمت آسیب دیده به طور مناسب و کامل بهبود نمی یابد. از این رو ، یک بافت اسکار به طور دائمی تشکیل می شود. برعکس ، اگر خونرسانی در قسمت آسیب دیده افزایش یابد ، بهبودی سریع خواهد بود. اینجاست که PRP نقش بسزایی دارد.

روش درمان PRP چگونه است؟

روش درمان PRP شامل سه مرحله است که شامل سه جلسه با فاصله 4-6 هفته است. کل مدت زمان دریافت خون به آماده سازی PRP حدود 25-30 دقیقه طول می کشد.

مراحلی که باید قبل از PRP درمانی برداشته شود

قبل از انجام عمل PRP از تزریق کورتیکواستروئید ، داروهای ضد انعقاد خون و همچنین داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID) خودداری کنید.

یک روز قبل از عمل مایعات زیادی مصرف کنید.

در طی روش PRP

مانند آزمایش خون معمول ، خون از بیمار گرفته می شود و درون سانتریفیوژ قرار می گیرد. سانتریفیوژ دستگاهی است که برای چرخاندن خون در تراکم های مختلف با چرخش با سرعت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از 10 دقیقه ، خون به سلولهای قرمز خون ، پلاکت ضعیف پلاکت و پلاسمای غنی از پلاکت جدا می شود.

بعد از جدا کردن خون ، پلاسمای غنی از پلاکت در سرنگ گرفته می شود

قبل از انجام عمل PRP ، ناحیه مورد نظر را استریل و بی حس کنید.

• PRP را با استفاده از سرنگ در قسمت پوست سر هدف که به رشد مو افزایش می یابد ، تزریق کنید.

باند را به درستی روی ناحیه مورد نظر بمالید.

بعد از این روش درمانی ، بیمار باید هر 4-6 ماه یکبار تحت درمان نگهدارنده قرار گیرد.

پس از روش PRP

عوارض جانبی PRP درمانی ممکن است به مدت 3-5 روز باقی بماند و پس از آن از بین می روند.

بیمار می تواند فعالیت های معمول خود را از روز بعد شروع کند.

معیارهای واجد شرایط بودن برای PRP درمانی چیست؟

روش PRP برای انواع ریزش مو مفید است. با این حال ، به طور ایده آل تحت شرایط زیر کار می کند:

ریزش طبیعی مو

کیفیت رشد مو به مرور زمان ضعیف است

وجود فولیکول های فعال مو اما تولید موی لازم نیست

مرحله اولیه ریزش مو

مزایای درمان PRP برای مو

• PRP درمانی یک روش غیرتهاجمی ، غیر جراحی و مراقبت روزانه است.

یک درمان سریع و طبیعی که در طی 2-3 هفته پس از عمل بهبود قابل توجهی ایجاد می کند

از آنجا که درمان پلاسمای غنی از پلاکت اتولوگ شامل خون خود بیمار است ، خطر عفونت ، آلرژی یا عفونت وجود ندارد.

دائمی و بدون درد

شواهد تحقیقاتی وجود دارد که ثابت می کند درمان پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) در تقویت رشد مجدد مو موثر است.

یک مطالعه تحقیقاتی در مجله جراحی جلدی و زیبایی نشان داد که کاهش قابل توجهی در ریزش مو بین تزریق اول و چهارم وجود دارد. بنابراین ، تزریق PRP درمان مناسب و مقرون به صرفه برای آلوپسی آندروژنیک ، با رضایت کلی بیمار است.

یک مطالعه تحقیقاتی دیگر که در مجله Stem Cells Translational Medicine منتشر شده است ، تأثیرات خوش بینانه تزریق PRP بر ریزش مو با الگوی مردانه با صفر عوارض جانبی عمده را نشان می دهد .

 

PRP به چه معنی است؟

PRP درمانی برای ریزش مو درمانی است که شامل آن می شود.

تکنیک ترسیم خون خود بیمار.

پردازش آن به گونه ای که فقط سلولهای غنی شده (پلاسمای غنی از پلاکت) باقی بمانند.

در مناطقی که از ریزش مو رنج می برند ، آن را به پوست سر تزریق کنید.

خون شما حاوی گلبول های سفید ، خون قرمز و پلاکت است. هر یک از این سه عنصر دارای عملکردهای مهمی است یعنی محافظت ، بازیابی و جوان سازی بدن شما.

نقش های مختلف این سه عنصر وجود دارد

1. گلبول های سفید وظیفه محافظت از بدن در برابر عفونت ها را بر عهده دارند.

2. گلبول های قرمز خون اکسیژن را به بدن منتقل می کنند.

3. پلاکت به بدن کمک می کند تا در مقابل خونریزی واکنش نشان دهد. با ایجاد لخته های خون در برابر از دست دادن خون محافظت می کند.

Platelet Rich Plasma (PRP) به دلیل غلظت بالای پلاکت ، فاکتورهای رشد زیادی دارد.

PRP به دلیل توانایی کمک به ترمیم زخم در اقدامات پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. این مورد به طور گسترده ای توسط متخصصان پوست در سراسر جهان پذیرفته شده است. روش های مختلف پوست و مو از PRP استفاده می شود. فاکتور رشد در بهبود و بازسازی بافت بسیار مفید است.

ریزش مو با روش PRP دارای پروتئین های حیاتی است که رشد طبیعی مو را تقویت می کند.

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) نیز با آخرین تکنیک ارائه شده است. این روش برای درمان انواع مختلف آلوپسی است.

Platelet Rich Plasma (PRP) برای رشد مجدد مو غیر جراحی است. در حدود یک ساعت انجام می شود ، این یک درمان در مطب است که از خون خود بیمار استخراج می شود.

مطالعه بالقوه درمان PRP اصلاح شده سودمندی تشخیص PRP در ریزش مو در مردان را نشان داد. این مطالعه ارزیابی شده است.

ایمنی

قابلیت اطمینان

امکان پذیری

اثر تزریق PRP در درمان آلوپسی آندروژنیک

11 بیمار در معرض آلوپسی آندروژنیک قرار گرفتند. آنها به 6 ماه درمان با فیناستراید و مینوکسیدیل پاسخ مثبت ندادند. آزمایش کشیدن مو قبل از هر جلسه درمان انجام می شود.

با استفاده از سرنگ انسولین تعداد کلی 2-3 سی سی PRP در سر تزریق شده و این روش درمانی را هر 2 هفته تکرار کنید. سپس نتیجه نهایی را پس از 3 ماه ارزیابی کرد

تست کشش مو

ارزیابی بالینی

تصاویر ماکروسکوپی

رضایت کلی بیمار

درمان PRP برای نتایج ریزش مو

کاهش قابل توجه ریزش مو بین تزریق 1 و 4 قابل مشاهده بود. تعداد مو از تعداد متوسط ​​71 واحد فولیکولی مو به 93 واحد فولیکولی افزایش یافت. بنابراین ، میانگین میانگین به دست آمده 22.09 واحد فولیکولی در سانتی متر مربع است. پس از جلسه 4 ، آزمایش کشیدن مو در 9 بیمار منفی بود.

 

PRP درمانی چگونه کار می کند؟

درمان PRP برای مو از خون استفاده شده توسط خود بیمار حاصل می شود. این روش بسیار ایمن و بدون عوارض جانبی بسیار کم است.

پس از شناخت ناحیه مورد نگرانی ، سپس اندازه گیری و ارزیابی شد. تصاویر پزشکی استاندارد شده در اطرافیان تصاویر گرفته شده است. از ابزارها و تکنیک های خاص ملایم و استریل برای جداسازی استفاده می شود. این پلاسما و پلاکت ها را از یک نمونه کوچک از خون محیطی متمرکز می کند.

PRP و نمونه کوچکی از خون در یک آنالیزور خون برای آزمایش و شمارش غلظت بهبود یافته پلاکت آزمایش می شود. PRP از فاکتورهای رشد و سیتوکین تشکیل شده است. به اثبات رسیده است که آنها مسئول ایجاد و افزایش عملکرد فولیکول مو هستند.

ریزش موی درمانی PRP ممکن است ماتریکس خارج سلولی (مانند ACell یا BioD) یا ECM را ادغام کند. این برای نتیجه رشد سالم و طولانی تر مو است.

برخی از بیماران و پزشکان گزارش دادند که هنگامی که محصولات ECM مانند ACell (استخراج مثانه خوک) یا BioD (جفت آمنیوتیک انسانی استخراج شده) به مقدار صحیح به PRP اضافه می شوند ، مدت زمان طولانی تر و قوی تر بهبود رشد مو مشاهده می شود.

پوست سر با لوسیون ضد عفونی کننده تهیه می شود. بیهوشی یک "حلقه حلقوی" است ، نه فقط یک محلول بی حسی موضعی. این ماده برای یک فرآیند 100٪ بدون درد به صورت کاملاً بی حس شده استفاده می شود.

تزریق های کوچک PRP فاکتورهای رشد مشتق از پلاکت را به میزان فولیکول های ضعیف به پوست می رسانند. میکرو سوزن مکانیکی ، الکترونیکی انجام می شود. قبل از اینکه بیمار مطب را ترک کند یک جلسه لیزر درمانی سطح پایین توسط پزشک انجام می شود.

هزینه درمان PRP

شرکت های بیمه هزینه های درمان PRP را پرداخت نمی کنند. هزینه PRP درمانی ممکن است از مکانی به مکان دیگر متفاوت باشد. هزینه کل پلاسما درمانی غنی از پلاکت به عوامل مختلف ذکر شده در زیر بستگی دارد:

شرایط و منطقه ای که باید تحت درمان قرار گیرد

جراحان ماهر با بیش از 10 سال سابقه جراحی

مشاوره های قبل و بعد از PRP

تاریخچه موفقیت

محل کلینیک

به طور مناسب از بیمارستان های تمیز بهداشتی استفاده شود

هرگونه معاینه / آزمایش آزمایشگاهی دیگر مورد نیاز است

با این حال ، متوسط ​​هزینه درمان PRP ممکن است معادل 30 تا 50 دلار در هر جلسه باشد.

 

چرا ما را برای درمان PRP بهشت کلینیک انتخاب کنید؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، تحت PRP درمانی در یک کلینیک معتبر و تحت راهنمایی یک پزشک پوست و موس ماهر و با تجربه اجباری است. تنها با انتخاب بهترین کلینیک در تهران ، که پلاسما درمانی غنی از پلاکت را انجام می دهد ، امکان پذیر است.

ما در بهشت کلینیک به دلیل داشتن تیم پزشکی باتجربه ، تحت نظارت دکتر کاظم محقق، یکی از پزشکان پوست مو و زیبایی ، به عنوان بهترین کلینیک تحت PRP درمانی در تهران شناخته می شود. ما PRP درمانی را ارائه می دهیم تا بهترین نتیجه را با هزینه ای معقول بدست آوریم. ما روش PRP را فقط درصورتی که بیمار واجد شرایط باشد و این روش درمانی بدون هیچگونه عوارض جانبی انجام شود ، توصیه می کنیم. مطمئن باشید که یک برنامه درمانی شخصی شامل بودجه مقرون به صرفه و انتظارات واقع بینانه از ما دریافت خواهید کرد. ما همچنین دستورالعمل های شخصی سازی شده قبل و بعد از عمل را با بررسی های منظم ارائه می دهیم.

وقت آن است که برای همیشه از شر مشکل ریزش مو خلاص شوید. بلافاصله با متخصصان پزشکی بسیار ماهر ما در مرکز پزشکی بهشت کلینیک مشورت کنید.

هزینه درمان PRP چقدر است؟

هزینه درمان پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) در تهران معادل 30 تا 50 دلار و بالاتر است. پزشک پوست پس از بررسی وضعیت آلوپسی بیمار ، در مورد هزینه PRP بحث خواهد کرد. شاید او مجبور باشد بیش از یک نشستن بیاید.

PRP با چه سرعتی برای ریزش مو کار می کند؟

در درمان PRP برای ریزش مو ، سلولهای پلاسمای غنی از پلاکت از خون خود بیمار به پوست سر تزریق می شود. این یک PRP غنی از پروتئین است. این به پوست شما کمک می کند تا جوان شود ، رشد موهای ضخیم جدید غنی شود و سلامت کلی مو و پوست سر شما بهبود یابد.

درمان PRP برای صورت چیست؟

درمان PRP برای صورت یکی از گزینه های موجود در آرایشی مدرن است. درمان صورت PRP به کاهش پیری کمک می کند. همچنین نتایج خوبی برای از بین بردن جای زخم های آکنه داده است. این روش درمانی همچنین رنگدانه های تیره و تیرگی های صورت را نیز از بین می برد.

عوارض جانبی PRP چیست؟

بیمار می تواند هنگام تزریق PRP احساس درد کند. این می تواند منجر به سردرد مانند احساس بیش از حد شود. اگر PRP به درستی در پوست سر تزریق نشود ، خونریزی ممکن است اتفاق بیفتد. بیمار ممکن است بعد از درمان PRP احساس خارش کند. تورم صورت زمانی اتفاق می افتد که PRP برای جوان سازی صورت گرفته شود.

آیا PRP می تواند موهای جدیدی رشد کند؟

بله ، PRP یک روش درمانی اثبات شده برای افرادی است که طاسی جزئی دارند. موهای جدید از محل طاس رشد می کنند زیرا PRP ریشه مو ، رشد مو و سلامت پوست سر را نیز بهبود می بخشد. افرادی که موهای نازکی دارند نیز می توانند موهای جدید ضخیم تر شوند.

آیا PRP موها را ضخیم می کند؟

بله ، افراد مبتلا به آلوپسی تیک آندروژن دریافته اند که موهای جدید ضخیم تر می شوند. کم پشتی موها نیز از نشانه های آلوپسی است. افرادی که موهای نازک دارند پس از انجام درمان PRP ، موهای جدید ضخیم و متراکم می شوند.

آیا درمان مو با PRP دائمی است؟

نه ، PRP یک درمان دائمی مو برای زنان و مردان نیست. آنها باید سالی یک یا دو بار برای درمان PRP به یک پزشک پوست مراجعه کنند. این نیز به رشد موهای جدید و تراکم آن بستگی دارد. بنابراین ، مشاوره سالانه برای استفاده از PRP یا بهبود رشد مو با استفاده از برنامه های موضعی مانند محلول ماینوکسیدیل ضروری است.

آیا می توانم بعد از PRP سیگار بکشم؟

خیر ، کشیدن سیگار نتیجه PRP را کاهش می دهد. این به دلیل سیگار کشیدن باعث سموم در خون است. در برخی موارد ، PRP هیچگاه نتیجه ای برای کسانی که سیگار کشیدن را پس از انجام درمان PRP ادامه داده اند ، نمی دهد.

آیا PRP برای مو دردناک است؟

این بستگی به تجربه پزشک و کلینیکی دارد که شما به آن مراجعه می کنید. هنگامی که یک پزشک باتجربه PRP را روی پوست سر شما تزریق می کند با درد خفیف همراه خواهد بود. دردناک خواهد بود که کارکنان بالینی مانند پرستار یا تکنسین PRP تزریق کنند.

آیا PRP برای صورت بی خطر است؟

بله ، PRP از خون بیمار گرفته می شود. بنابراین ، این یک روش ایمن برای اهداف زیبایی و جوان سازی صورت است.

آیا PRP پوست را سفت می کند؟

بله ، PRP به تولید کلاژن سالم کمک می کند. این امر منجر به سفت شدن پوست در مناطق چروکیده می شود. PRP روی خطوط ریز کار می کند. آنها فقط با سفت شدن پوست صورت از بین می روند.

آیا می توانید بعد از تزریق PRP ورزش کنید؟

این بستگی به وضعیت سلامتی بیمار دارد. روند بهبود PRP با توجه به سن و وضعیت فعلی سلامتی وی متفاوت است. توصیه می شود پس از مشورت با پزشک ، تمرینات بدنی را انجام دهید.

آیا درمان PRP خطرناک است؟

وقتی به یک کلینیک اشتباه مراجعه می کنید ، درمان PRP می تواند خطرناک باشد. آنها ممکن است از عقیم سازی مراقبت نکنند. علاوه بر این ، یک پرستار کارکنان یا یک تکنسین آزمایشگاهی ممکن است درمان PRP انجام دهند. این یک عمل بد در زیبایی است.

مزایای PRP چیست؟

درمان PRP با خود خون بیمار انجام می شود. این طبیعی است و به تولید کلاژن سالم کمک می کنند. این برای سلامت پوست لازم است. آنها کار بر روی PRP مو باعث تغذیه ریشه مو و رشد موهای جدید می شوند.

آیا PRP ریزش مو را کاهش می دهد؟

درمان PRP با خود خون بیمار انجام می شود. این طبیعی است و به تولید کلاژن سالم کمک می کنند. این برای سلامت پوست لازم است. آنها کار بر روی PRP مو باعث تغذیه ریشه مو و رشد موهای جدید می شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.