لیفت با نخ

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ خاردار کاگ PDOجوانساز / دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیفت با نخ

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ خاردار کاگ PDOجوانساز / دکتر کاظم محقق 44219771-021

مقایسه فیلر و بوتاکس: تفاوت چیست؟


 

به نظر می رسد هرجایی که نگاه کنید یک تزریق ضد پیری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند سالها جوانتر به نظر برسید.

از بوتاکس گرفته تا فیلرهای پوستی ، این درمان های ضد چروک همه توانایی های زیادی در جوانسازی، از صاف کردن خطوط اخم مقاوم تا کاهش ظاهر کیسه های زیر چشم را دارند.

 

عالی به نظر می رسد - اما تفاوت بین فیلرها و بوتاکس دقیقاً چیست؟ و از کجا می دانید کدام گزینه برای شما مناسب است؟

 

5  تفاوت بین فیلر و بوتاکس

 

1.      آنها مناطق متفاوتی از صورت را درمان می کنند.

بوتاکس و فیلرها برای درمان مناطق مختلف صورت طراحی شده اند. به عنوان مثال ، بوتاکس توسط FDA تأیید شده تا چین و چروک ها و خطوط پیشانی را از بین ببرد ، در حالی که از فیلرها معمولاً برای افزودن حجم صورت در مناطقی که از دست دادن چربی شروع شده استفاده می شود.

بوتاکس و فیلرها می توانند در کنار یکدیگر استفاده شوند ، که برای بیمارانی که به دنبال طبیعی ترین نتایج ممکن هستند بسیار مناسب است.

 

2.      فرمول آنها با هم متفاوت است.

بوتاکس از سم بوتولینوم ، یک پروتئین عصبی ایمن استفاده می کند که سیگنال های عصبی را برای عضلات پیشانی تحت درمان، مهار می کند. فیلرها به لطف فرمول های مختلف اسید هیالورونیک (HA) که بسته به اهداف ایده آل شما قابل تنظیم هستند، به اهداف خود می رسند.

 

3.      پرکننده های پوستی می توانند بسیار متفاوت باشند.

بوتاکس یک نام تجاری برای یک فرمول است. " فیلرها " بیشتر اصطلاحی کلی است که می تواند برای چندین نام تجاری و فرمول کاربرد داشته باشد.

 

4.     فیلرها کاربردهای متنوعی دارند.

از فیلرها می توان برای افزایش حجم لب ، صاف شدن خط خنده و پشت لب، افزودن حجم به گونه های فرو رفته و حتی کمک به حداقل رساندن کیسه های زیر چشم استفاده کرد. از برخی از فیلرها می توان برای افزایش حجم به دست ها استفاده کرد ، در نتیجه علائم پیری را به حداقل می رساند.

 

5.      مدت زمان ماندگاری نتایج می تواند متفاوت باشد.

نتایج بوتاکس معمولاً از چهار تا شش ماه به طول می انجامد ، در حالی که نتایج فیلرها بسته به فرمول و محل قرارگیری آن می تواند برای شش ماه تا دو سال ادامه داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.