لیفت با نخ

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ خاردار کاگ PDOجوانساز / دکتر کاظم محقق 44219771-021
لیفت با نخ

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ خاردار کاگ PDOجوانساز / دکتر کاظم محقق 44219771-021

مزوتراپی

 

 

 

مزوتراپی ، مانند سایر اقدامات ما ، یک روش درمانی زیبایی است که به انواع مختلف موضوعات مرتبط با پوست کمک می کند. این موضوعات اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که باعث آسیب به پوست می شود اصلاح می کند. واقعاً تعجب آور است که فقط چند مسئله و بیماری مزوتراپی می تواند درمان کند (جزئیات آن را دنبال کنید!)

درمان مزوتراپی که من ارائه می دهم کمک به جوان سازی پوست برای پوست های جوان و روشن است. این یک روش تقریباً بدون درد برای دستیابی به پوستی روشن و سالم است که باعث می شود شما احساس احیا و شادابی کنید.

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی روشی است که از تزریقات پر از موادی مانند ویتامین ها ، آنزیم ها ، هورمون ها و عصاره های گیاهی برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چربی های اضافی استفاده می کند.

 

منشا آن چیست؟

یک پزشک فرانسوی به نام میشل پیستور اولین شخصی بود که در دهه 1950 این روش را توسعه داد و در اصل برای تسکین درد طراحی شده بود. از آن زمان به بعد در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است

 

مزوتراپی برای چه استفاده می شود؟

همانطور که گفته شد ، از مزوتراپی می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. در اینجا در بهشت کلینیک ، ما از آن برای بهبود ظاهر کلی پوست بیماران ، روشن سازی پوست و همچنین ترمیم آسیب رادیکال های آزاد استفاده می کنیم. این درخشش زیبایی را برای بیماران ایجاد می کند و همراه با لایه برداری پوست بسیار خوب عمل می کند. از مزوتراپی برای از بین بردن چربی در مناطقی مانند معده ، ران ، باسن ، پاها ، بازوها و صورت نیز استفاده می شود. همچنین سلولیت را کاهش می دهد ، به کمرنگ شدن چین و چروک ها و خطوط ، سفت شدن پوست شل ، کمک به بدن جهت اصلاح مجدد پوست ، رنگدانه سازی پوست و حتی درمان آلوپسی کمک می کند!

 

درمان شامل چه مواردی است؟

در مزوتراپی از سوزن های بسیار ظریف برای تزریق یک سری تزریق های ریز به لایه میانی (مزودرم) پوست استفاده می شود. در حالی که پزشکان مختلف از مواد مختلف از آنتی بیوتیک گرفته تا عصاره های گیاهی استفاده می کنند ، ما از موادی که به طور طبیعی در پوست وجود دارد استفاده می کنیم ، از جمله: ویتامین های A ، B ، C ، E و K ، اسید هیالورونیک ، مواد معدنی و اسیدهای نوکلئیک. ما برای ارائه درمان مزوتراپی از محصولاتی استفاده می کنیم که در اسپانیا تولید می شود که مراقبت از پوست پیشرفته واقعا شگفت انگیزی است. 95٪ محصولات کاملاً بدون پارابن هستند و بقیه از روغن های معدنی ، رایحه ، SLS و SLES است.

در طول جلسه مزوتراپی ، شما یک سری تزریق با استفاده از یک سوزن کوتاه مخصوص انجام می دهید که می تواند در اعماق مختلف ، از 1 تا 4 میلی متر وارد پوست شما شود. هر تزریق فقط یک قطره کوچک از محلول را در پوست شما قرار می دهد و احتمالاً به چندین جلسه جلسه نیاز دارید تا اثر مورد نظر خود را بدست آورید.

 

چگونه می توانید برای مزوتراپی آماده شوید؟

به طور خلاصه ، هیچ چیز خیلی زیاد! ما یک مشاوره اولیه خواهیم داشت تا در مورد آنچه انتظار داریم بحث کنیم و ممکن است مجبور شوید از آسپیرین و سایر داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی برای حدود یک هفته قبل از درمان خودداری کنید تا خطر هرگونه خونریزی یا کبودی حین مزوتراپی را کاهش دهد.

 

بهبود چگونه است؟

مانند اکثر روشهای درمانی دیگر ما یک درمان غیر تهاجمی است ، معمولاً نیازی به نقاهت نیست! این بدان معنی است که می توانید بلافاصله به فعالیت های منظم خود برگردید. با این حال ، بعضی از افراد در صورت مشاهده هرگونه تورم یا درد ممکن است احساس کنند به یک روز تعطیل نیاز دارند.

 

هزینه مزوتراپی چقدر است؟

هزینه مزوتراپی به نوع درمانی که انجام می دهید و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی دارد.:

1 منطقه: معادل 15 دلار

2 منطقه: معادل 25 دلار

3 منطقه: معادل 35 دلار

 

امیدوارم اطلاعات کافی در اختیارتان قرار داده باشیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا مزوتراپی برای شما مناسب است ، چه چیزی می تواند ارائه دهد و چه موارد مثبت و منفی می تواند داشته باشد. اگر می خواهید مشاوره خود را برای مزوتراپی با ما رزرو کنید ، به اینجا مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.